Úvod > Detail zboží
 
spinner
Dunlop SP SPORT MAXX GT 285/35 R18 97Y (300 km/h)
Výrobce:Dunlop
Dezén:SP SPORT MAXX GT
Kód:G12642294
Dostupnost:Na dotaz
Běžná cena:8 368,- Kč
Sleva:38% (3 183,- Kč)
Vaše cena s DPH:5 186,- Kč
(4 286,- bez DPH)
Koupit množství:
 ks 
Celková cena:5 186,- Kč
  • Podrobné informace
  • Popis
Kategorie:Osobní/Offroad/SUV
Sezóna:Letní a Celoroční
Šířka:285
Profil:35
Konstrukce:Radiální
Ráfek:R18
Hmotností index:97 ((730 kg) kg)
Rychlostní index:Y (300 km/h)
Zesílení: -

DUNLOP SP Sport Maxx GT

Vynikající přilnavost a citlivost za sucha pro vysoký výkon při sportovní jízdě.
  • Výjimečná přilnavost za sucha
  • Přesné ovládání a odezva
  • Stabilita při vysoké rychlosti a při zatáčení

Mimořádná přilnavost díky závodní technologii

Dopřejte si výjimečnou adhezi k vozovce s pneumatikou Sport Maxx GT. Směs běhounu s přídavkem závodního černého karbonu má zvýšenou přilnavost a brzdný výkon.

Přesné ovládání a odezva

Technologie Dunlop Touch kombinuje pokročilé prvky, které umožňují přesné ovládání a citlivost. Díky ploššímu profilu běhounu se do kontaktu s vozovkou dostane větší plocha pneumatiky. Je tak možné přesnější řízení a odezva vozovky.

Stabilita při vysoké rychlosti a při zatáčení

Pneumatika Sport Maxx GT si udržuje tvar i při dálničních rychlostech, což pomáhá zlepšovat stabilitu a odolnost proti opotřebení. Tlak se roznáší po celé kontaktní ploše. Výsledkem je hladší přechod z přímé jízdy do zatáčky.

RunOnFlat

Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km při maximální rychlosti 80 km/h.

Asymetrický dezén běhounu

Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.

Výhody
Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu

Rovnější profil běhounu

Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.

Výhody
Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha

Multiprofilový běhoun (MRT)

Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.

Výhody
Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách

Specifická patní oblast

Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky..

Výhody
Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost

Proměnný objem hmoty dezénu

Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách.

Výhody
Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení

Technologie Maximum Flange Shield (MFS)

Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.

Výhody
Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník

Bezešvý pás (JLB)

Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.

Výhody
Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení

Nanočástice

Složení běhounu obsahuje závodní uhlíkové nanočástice. Tyto nanočástice jsou smíchané s pryskyřicí a polymery. Poskytují tak vynikající adhezi na suché i mokré vozovce.

Výhody
Vynikající přilnavost za sucha i za mokra, přesné brzdění, snížené opotřebení

Směs se složkou Dual Silica

Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení.

Výhody
Mimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.

Směs s obsahem Silica-Plus

Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.

Výhody
Mimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.

RunOnFlat

Samonosná technologie Dunlop (DSST)

Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku.

Bezpečnostní upozornění:
Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu.

 

Zboží bylo vloženo do košíku